Now, this description is rechecked by a dog.:지금, 개가 재점검하고 있습니다.:现在,狗再检查着。:ただいま、記述は犬による再点検中です。


☞ 戦場の童―沖縄戦の孤児たち(謝花直美) http://www.amazon.co.jp/gp/aw/d/4871271714/ref=redir_mdp_mobile/375-7667589-3729706



北村 毅|Monthly Spotlight|研究者紹介|早稲田大学高等研究所 http://www.waseda.jp/wias/researchers/monthly/spot_t_kitamura.html



子ども兵の戦争(ピーター ウォーレン シンガー著) http://www.amazon.co.jp/gp/aw/d/4140811161/ref=redir_mdp_mobile/375-5828151-9256265



沖縄戦、米軍占領史を学びなおす―記憶をいかに継承するか (屋嘉比収 Osamu Yakabi)http://www.amazon.co.jp/gp/aw/d/4902163454/ref=mp_s_a_1_4?qid=1420541066&sr=1-4&pi=AC_SX110_SY165_QL70



http://www.amazon.co.jp/gp/aw/d/4794807295/ref=redir_mdp_mobile/375-3149255-7966126


☞ La violence (Michel Wievierka): The authority (pride). Usefulness. Subordination. Enjoyment (dependence). And resistance. He classifies violence into five categories by sociological approach. History of research and one copy which lights up a request ahead of it. ≫ 暴力(ミシェル ビビオルカ):権威(誇り)。実益。従属。享楽(依存)。そして抵抗。社会学的なアプローチによって、彼は暴力を五つのカテゴリーに分類する。研究史とその先に希望を灯す一冊。≫ ‥권위(자랑). 실익. 종속. 향락(의존). 그리고 저항. 사회학적인 어프로치에 의해, 그는 폭력을 다섯의 카테고리에 분류한다. 연구사와 그 앞에 희망을 켜는 1권. ≫ ‥权威(骄傲)。实际利益。从属。享乐(依存)。又反抗。根据社会学术的方法,他为五个范畴分类暴力。与研究史那个先点希望的一册。