Break"{ デリケートな子育て。無断撮影をきっかけに、お母さん猫の引越し作業がはじまった(:Delicate child-rearing. The move work of a mother cat started taking advantage of unapproved photography :델리케이트한 육아. 무단촬영을 계기로, 친고양이의 이사 작업이 시작되었다:精致的育儿。向契机擅自摄影,母猫的搬家工作开始了)。

‥{仔猫たちが引越したあとの大掃除。強力な臭いの除去には、4時間のモップ作業が必要です。中国の烏龍茶には臭いを除去する力があります。強力な臭いだった(:새끼 고양이들이 이사한 뒤의 대청소. 강력한 냄새의 제거에는, 4시간의 자루걸레 작업이 필요합니다. 중국의 우롱차에는 냄새를 제거하는 힘이 있습니다. 강력한 냄새이었다:General cleaning after kittens move out. Powerful stinking thing removal requires the mop work of 4 hours. There is power of removing a smell in Chinese oolong tea. It was a powerful smell:小猫们搬迁以后的大扫除。为强有力的臭味的消除,需要4小时的拖把工作。中国的乌龙茶有除去臭味的力量。是强有力的臭味)。

ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー

5.1.2013 { The voice of Free Syria 24(news) turns black.


‥元は空色。ロゴの基本色が、黒に変わった(Origin was azure. the key color of the logo changed to black:원래는 하늘빛이었다. 로고의 기본색이, 흑으로 변했다 :原来是淡蓝色。标志的基色,变成了黒)。

http://m.facebook.com/photo.php?fbid=312425045537943&id=100003113510962&set=a.312425042204610.73941.100003113510962&relevant_count=1&__user=100003113510962&soft=side-area#!/home.php?__user=100003113510962

{May 28, 2013. 漆黒は空色になる:Jet black becomes azure:漆羭成为淡蓝色:

칠혹은 하늘빛이 된다.

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー

{‥From Okinawa In Japan.
http://ryukyushimpo.jp/news/storyid-206737-storytopic-11.html
文化感覚ではなく、人権感覚の差異。(Not cultural sensibilities but human-rights feeling. The difference:국제감각이 아니고, 인권감각의 틀림:不是文化感觉,人权感觉的差异)。

Ryukyu Shimpo.
After the utterance as which practical use of Fuzoku (sexual service approval store of Japan) is recommended to the Okinawa occupation-forces people. Mr. Hashimoto's explanation.

Mr. Hashimoto's explanation and the basics of recognition are mistaken.
Mayor Toru Hashimoto Osaka(大阪) said, "A cosmopolitan outlook was lacking." But, human-rights feeling was lacking. He did not notice the fundamental error of human recognition. It is a problem. Hashimoto "where recognition was lacking about American customs culture" was described. Recognition that deficient knowledge was a problem. And about "Fuzoku (sexual service approval store of Japan)" and the difference in "prostitution", he is going to substitute the problem secretly. The way of thinking which considers it as the outlet which carries out "it is control about a marine corps's (warrior) sexual energy", and assigns a flesh and blood woman. He has not noticed that the very thing is horrifying. He is not conducting the thought experiment on which he is placed by the position. It is minimum imaginative power. The lack is inexcusable. Hashimoto which said, "the thing which needs a comfort-women system is understood also by whom." He thinks that the surroundings are the same idea as themselves. It is troublesome. First of all, he did not notice the discriminatory stance to his Okinawa, either. Okinawa of the place to assign will be a premise. Can such an institution be established in Osaka at feet of oneself? The premise has made a mistake in his theory. In a customs practical use utterance, the U.S. soldier's incident deterrence appeals against an aim and him. The way of thinking (premise) called the crime (rape) poked and moved to an impulse is solved by Japanese service approval store(prescription). He thinks so. Violence is solved by customs (?). It is typical "rape myth." The remains way of thinking of the last century. A rape offense is actually not an impulse but a low rascal who understands a place and an opportunity carefully. This is shared recognition. A person with the opposite gender consciousness of common sense needs to be the top of administration (political party representation) in the 21st century. It is hard to believe it. It is mono-treatment about a woman. And the premise of a "rape myth." The male has also ridiculed it. He stated. You "must say such a thing" from a sense of mission which protects the present condition of Okinawa. Who on earth asked? The stance pretended like the spokesman of Okinawa about suffering of Okinawa is said. He should stop this attitude.

오키나와(沖繩)의 미군에 풍속업의 활용을 권하는 발언의 해명. 다리아래 도오루(徹) 오사카시(大阪市)장은 「국제감각이 모자랐다」라고 말했다. 그러나, 모자랐던 것은 인권감각이다. 인간인식이 근본적인 잘못을 알아차리지 않고 있다. 그것이 문제다.  「미국의 풍속문화에 대해서 인식이 모자랐다」 하시모토(橋本)는 말했다. 지식부족이 문제이었다라고 하는 인식.  그리고 「일본의 풍속」이라고 「매춘」의 차이에 대해서, 그는 문제를 살짝 바꾸려고 하고 있다. 「해군 해병대(전사)의 성적 에너지를 컨트롤」 하는 배출구로서, 육신의 여성을 나누어 주는 발상. 그자체가 교활한 것에, 그는 알아차리지 않고 있다.  그 입장에 자신이 두어지는 사고 실험을 그는 하지 않고 있다. 그것은 최저한의 상상력. 그 결여는 용서할 수 없다.  「위안부 제도가 필요한 것은 누구나 안다」라고 말한 하시모토(橋本). 그는, 주변을 자신과 같은 생각이라고 느끼고 있다. 번거롭다. 처음부터 그는, 자기의 오키나와(沖繩)에 대한 차별적 스탠스에도 알아차리지 않고 있다. 나누어 주는 장소는 오키나와(沖繩)가 전제일 것이다. 그러한 시설을, 자기의 발밑의 오사카시(大阪市)에도 놓을 수 있는 것인가? 그의 지론은 전제가 틀린다. 풍속활용 발언은 미국 병사의 사건억제가 목적과 그는 호소한다. 충동에 찔러 움직여지는 범죄(강간)이라고 하는 발상(전제)을, 풍속(처방전)에 의해 해결한다. 그는 그렇게 생각하고 있다. 풍속에 의해 폭력이 해결한다 (?) . 그것은, 전형적인 「강간 신화」다. 전세기의 유물적 발상. 실제로 강간범은, 충동이 아니고 용이 주도하게 장소와 기회를 분별하는 비열한이다. 이것이 공유의 인식이다. 21세기의 지금, 상식과 정반대인 젠더 의식을 가지는 인물이, 행정 톱(공당대표)인 것. 그것이 믿기 어렵다. 여성을 상품 취급. 그리고 「강간 신화」의 전제. 그것은 남성도 우롱하고 있다.  그는 말했다. 오키나와(沖繩)의 현상을 비호하는 사명감으로부터 「그 정도를 말하지 않으면 안된다」라고. 도대체(일체) 누가 부탁한 것인가? 오키나와(沖繩)의 고뇌에 대해서, 오키나와(沖繩)의 대변자와 같이 치장하는 스탠스라고 발언. 그는 이 태도를 멈추어야 한다.

琉球新報(報紙)。 劝冲绳的美军风俗业的利用的发言的说明。桥下彻大阪市长叙述了「国际感觉不足」。但是,不足的是人权感觉。没发现人认识根本的错误。那个问题。  「关于美国的风俗文化认识不足」桥本陈述了。知识不足是问题这样的认识。  并且与「日本的风俗」关于「卖淫」的差异,他打算顶替问题。作为「控制海军陆战队(战士)的性的能源」做的排水口,分配活人的女性的构思。他没发现那个东西讨厌的事。  他没去那个立场自己被留置的思考实验。那是最低限度的想像力。难以宽恕那个缺乏。  叙述「连谁也明白需要的安慰妇制度」的桥本。他,感到周围是与自己一样的考虑。为难。原本他,也没发现对自己的冲绳的差异的姿态。分配的地方是冲绳前提吧。是不是自己脚下的大阪市也能放那样的设施,?他的一贯的主张前提错了。风俗利用发言美国兵的事件抑制目标和他诉诸。根据风俗(药方)解决所说的扎在(到)冲动被动的犯罪(强奸)构思(前提)。他那样考虑。根据风俗暴力解决()?。那,是典型的的「强奸神话」。前世纪的遗物的构思。实际强奸犯,是不是冲动小心谨慎地懂得地方和机会的卑劣汉。这个是共享的认识。有与21世纪的现在,常识正相反的社会性差意识的人物,行政首位(公开的政党代表)。那个难以相信。东西处理女性。并且「强奸神话」的前提。那个男性愚民看待也做着。  他陈述了。从庇护冲绳的现状的使命感「必须说那么多锯」。是到底谁是不是请求的?关于冲绳的苦恼,像冲绳的代偿者一样地打扮的姿态和发言。他应该停住这个态度。

挑戦{ ペースト ≫ 翻訳変換で、簡素化(‥心配)。

電子変換のための訳文:橋下氏釈明,認識の根本が誤っている
沖縄の米国軍人に風俗業の活用を勧める発言あと。その釈明。橋下徹大阪市長は「国際感覚が足りなかった」と述べた。だが、足りなかったのは人権感覚だ。人間認識の根本的な誤りに気付いていない。それが問題なのだ。「米国の風俗文化について認識が足りなかった」。 橋本氏は述べた。知識不足が問題だったという認識。そして「日本の風俗」と「売春」の差異について、彼は問題をすり替えようとしている。「海兵隊(兵士)の性的エネルギーをコントロール」するはけ口として、生身の女性をあてがう発想。そのものがおぞましい事に、彼は気づいていない。

 その立場に自分が置かれる思考実験を彼は行っていない。それは最低限の想像力。その欠如は許し難い。「慰安婦制度が必要なのは誰でも分かる」と述べた橋本氏。彼は、周りを自分と同じ考えだと感じている。迷惑だ。そもそも彼は、自らの沖縄に対する差別的スタンスにも気付いていない。あてがう場所は沖縄が前提だろう。そのような施設を、自らの足元の大阪市にも置けるのか。彼の持論は前提が間違っている。風俗活用発言は米兵の事件抑止が狙いと彼は訴える。衝動に突き動かされる犯罪(強姦)という発想(前提)を、風俗(処方箋)によって解決する。彼はそう考えている。風俗によって暴力が解決する(?)。それは、典型的な「強姦神話」である。前世紀の遺物的発想。実際に強姦犯は、衝動ではなく用意周到に場所と機会を弁える卑劣漢である。これが共有の認識である。21世紀の今、常識と正反対のジェンダー意識を持つ人物が、行政トップ(公党代表)であること。それが信じ難い。女性をモノ扱い。そして「強姦神話」の前提。それは男性も愚弄している。

 彼は述べた。沖縄の現状を庇護する使命感から「それくらいのことを言わなければいけない」と。いったい誰が頼んだのか。沖縄の苦悩について、沖縄の代弁者のように装うスタンスと発言。彼はこの態度を止めるべきだ。


λ=(∵`{これは腑に落ちた(:This fell to the intestines:이것은 내장(쓸개)로 떨어졌다:这个降落了为腑)。≫ リンク(整理中)。日本における貧困格差。仏教思想からペーストした情報格差能力主義(信仰)。:Link (under arrangement). The poverty gap in Japan. The digital divide and the merit system (faith) which were pasted from Buddhism thought.:링크(정리 중). 일본에 있어서의 빈곤격차. 불교사상으로부터 붙여놓은 정보격차와 능력주의(신앙). :链接(处理中)。在日本的贫困差距。从佛教思想粘贴的数字鸿沟和能力主义(信仰)‥。